אבחון תעסוקתי למציאת כיוון מתאים

לא יודעים לאיזה תחום ומקצוע כדאי לכם להיכנס? בעזרת אבחון תעסוקתי אתם תוכלו להבין את החזקות והחולשות שלכם ולמצוא את הכיוון התעסוקתי שנכון עבורכם. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות.

רבים מאתנו אינם מרוצים בעבודה שלהם או לא מרוצים מהמקצוע שבחרנו ללמוד. כמו כן, יש הרבה חבר'ה צעירים שמתלבטים קשות לגבי התחום שאליו הם רוצים להיכנס, לנוכח המצב הכלכלי היום במשק. בעזרת אבחון עסקי אפשר למצוא תשובה; היא אולי לא תהיה זו שציפינו וייחלנו לה, אך היא יכולה להראות לנו את הדרך שנכונה לנו מבחינה תעסוקתית.

מה תרצה להיות כשתהיה גדול?

כשהיינו ילדים, תמיד שאלו אותנו מה נרצה להיות כשנהיה גדולים, והתשובות שלנו תמיד היו מופרכות אך את זה אנו יודעים רק היום בדיעבד. חלקנו רצינו להיות אסטרונאוטים, הרבה ילדות רצו להיות בלרינות וכן הלאה. איש מאתנו לא תאר לעצמו בילדות שניקלע לקושי גדול במציאת העבודה הנכונה, או שיהיה לנו קשה למצוא עבודה באופן כללי.

היום, אנחנו חכמים יותר ומבינים יותר, ולכן אנו מחפשים כיוון חדש בחיים שיהיה יותר פרקטי. אבחון תעסוקתי נועד לעזור לנו למצוא את המקצוע שמתאים לנו, את זה שבו נוכל להצליח אם רק נשקיע בלימודים ובעבודה.
אבחון למשוחררי צבא
אחרי הצבא זה זמן טוב לקבל אבחון תעסוקתי, לפני או אחרי הטיול הגדול בחו"ל אחרי השירות. ככה אפשר לדעת מיד מה המקצוע שכדאי ללמוד, ולא לבזבז שנים יקרות, את שנות השיא.
אם מקבלים את האבחון מיד אחרי השירות הצבאי, אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף על לימודים אקדמאיים שלא מובילים שלא מקום ולבזבז את השנים הכי טובות בחיים שבהן הלמידה טובה ויעילה יותר כי השכל עובד טוב יותר.

לעולם לא מאוחר מדי
אבל גם לעולם לא מאוחר מדי. אפילו אנשים בני 50 ומעלה יכולים לקבל אבחון תעסוקתי. כמובן שבמקרה שלהם יש מקצועות מסוימים שכבר לא יהיו נגישים להם כל כך במשרות ג'וניור בגלל הגיל, בעיקר במקצועות הטכנולוגיה (מעסיקים רבים מעדיפים אנשים צעירים), אבל יש עוד שלל מקצועות שכן יכולים להתאים ואיתם ניתן להתחיל דרך חדשה של קריירה מצליחה.


בין אם צעירים מאוד ובין אם קרובים לגיל המעבר, עם קצת רצון ונחישות אפשר למצוא את הכיוון הנכון ולפתח קריירה מצליחה. כמובן שיהיה קשה מאוד להתעשר, אם בכלל, אבל אפשר למצוא מקצוע מספק ויציב.