מתי כבר החלו לעשות קריוקי גם באירועים?

בשנים האחרונות, הרבה תקליטנים חיפשו אטרקציה שונה ושדרוג של השירות אותו הם נותנים והחלו להכניס את הקריוקי לאירועים בהם הם מופיעים, דבר זה גרם להצלחה של כל אירוע.

לשתף ולהפעיל את הקהל באמצעות קריוקי
הפעלת הקהל ושירה יחד או במילים אחרות, הפעלת ערב קריוקי גרמה לו להצליח במרבית האירועים. העלות של הקריוקי היא זולה ואף משרגת כל אירוע. התקליטן, הוא זה שמפעיל את האירוע, ומעודד את הקהל לשיר ולרקוד ולעודד את השרים במחיאות כפיים. במשך הזמן נוצר מצב, שאין אירוע כמו בת מצווה, בר מצווה או חתונה ללא הפעלה של קריוקי. הקהל פשוט הופך להיות חלק מהתכנית האמנותית ומרגיש עם זה נפלא, שגם הוא תורם משהו מכישוריו לשמחת האירוע. היום יש כבר מערכות קריוקי משוכללות שניתן להציבם גם באולמות גדולים ומערכת הסאונד שלהם היא פשוט מעולה.
 האווירה המיוחדת של קריוקי מתאימה לכל אירוע

המודעות לקריוקי החלה לגבור עם הזמן, וכל אירוע אם הוא אירוע משפחתי גדול או קטן, יש כבר את מפעיל הקריוקי. האווירה בקריוקי היא משמחת. גם חברות גדולות המארגנות ערבי גיבוש לעובדיהם, יעדיפו באיזה שלב בערב, לשמח את העובדים עם קריוקי. ערבים מסוג זה, מקרבים בין העובדים והמנהלים וכולם מרגישים חופשיים ונינוחים בחברה. בגלל הדרישה לקריוקי ישנם היום המון מפעילים לאירועים פרטיים וגדולים. לפני שמזמינים מפעיל, חשוב לדעת אם הציוד שלו הוא מספיק משוכלל. מתוך כל כך הרבה מפעילי קריוקי יש כאלה שהם יקרים יותר ויש פחות. כדאי כי תבצעו סקר שוק רחב לפני שתחליטו מי יהיה מפעיל הקריוקי שלכם.
  
 לבחור תקליטן בצפון ל מסיבות קריוקי לאירועים שיהיה מוכשר

לא די שיש ציוד לערב קריוקי, חשוב כי המפעיל יהיה מספיק מוכשר על מנת לדעת כיצד לחמם את האווירה ושיהיה לו קול ערב. יש הרבה מפעילי קריוקי שהם גם זמרים, וכך כאשר הם מצטרפים לשירה זה נשמע הרבה יותר מקצועי ואמנותי, וכן קול ערב תמיד ילהיב קהל. קריוקי הוא משחרר את האנשים וגורם לצחוק והנאה בין המוזמנים באירועים השונים. בחירת מפעיל נכון, תהפוך כל אירוע להצלחה, במיוחד אם המפעיל אוהב מאוד את מה שהוא עושה. אם הייתם באירוע, והתלהבתם ממפעיל הקריוקי או מהתקליטן שהפעיל בהמשך ערב קריוקי, תוכלו תמיד לבקש את כרטיס הביקור שלו.